FANDOM

Rocky Blue
RockyBlueSIUMainImage.png

Spillet af:

Zendaya Coleman

Alder:

13 (Sæson 1)
14 (Sæson 2)
14-15 (Sæson 3)

Fritid:

Danser

Arbejede:

Shake It Up Chicago!

Først Set:

Start It Up

Sidst Set:

???

Familie:

Marcie Blue, Curtis Blue, Ty Blue

Bedstevenner:

CeCe Jones,
Deuce Martinez
og
Flynn Jones

Kæreste(r)

Julio (én episode)
Logan Hunter (ex-kæreste)

Raquel "Rocky" Oprah Blue, er en venlig bog-klog pige, som elsker at danse. Hun er vegetar og tilhænger af dyrs rettigheder, som nævnt i "Meatball it Up". Hun forsøger altid at få Cece ud af problemer, hvilket ofte gør at hun selv bliver indblandet i dem. Rocky er godhjertet, men også meget viljestærk. Hun er lillesøster til Ty. Deres far har først været med i serien i et afsnit af sæson 2, men Ty nævner ham kort gennem hele sæson 1, og forklarer hans fravær med at han altid er på forretningsrejse. Selvom Rocky's rigtige navn er Raquel, gav Cece hende kælenavnet "Rocky" første gang de mødtes, hvilket i sidste ende også er blevet brugt af alle Rocky's venner og familie. Rocky har det ikke godt når folk ikke bryder sig om hende, som det ses i "Give it Up". Hendes far er læge for Doctors Without Borders og hendes mor er frisør som set i Heat It UpSammen med sin bedste veninde, CeCe, klarer hun alt. 

Rocky har talent for matematik, og andre skole fag. Hun kan tit gå på CeCe's nerver med at parle eller hele tiden snakke om hvor god hun er - eller når hun retter på nogen ting CeCe siger som hentyder til skole.

full01:47

Shake It Up - "I'm Back" Dance (Shake It Up Forward and Back It Up)

full

Ad blocker interference detected!

Also on FANDOM

Random Wiki